۲۳
شهریور
۱۴۰۴
شماره
۵۹۸۲
عناوین صفحه
هگمتانه، گروه خبر همدان: مدیر منطقه یک شهرداری همدان در پاسخگویی تلفنی به شهروندان، مشکلات، پیشنهادات و ارتقا خدمات در منطقه را مورد بررسی قرار داد.
به گزارش هگمتانه، در راستای تکریم ارباب رجوع و ایجاد بستر ارتباطی مستقیم میان مدیریت شهری و شهروندان، روز دوشنبه 17 شهریورماه 1404، جلسه پاسخگویی تلفنی با حضور مرتضی حضرتزاده، مدیر منطقه یک شهرداری همدان برگزار شد.
این جلسه با هدف بررسی مسائل و مشکلات شهروندان و همچنین ارتقای کیفیت خدمات شهری در حوزه منطقه یک تشکیل شد.
در جریان این برنامه، شهروندان از طریق تماس با شماره 137 (سامانه جامع مدیریت شهری شهرداری همدان) نظرات، درخواستها و دغدغههای خود را مستقیماً با مدیر منطقه در میان گذاشتند.
طی این نشست، موضوعات متعددی از جمله نظارت بر ساختوسازهای غیرمجاز، ساماندهی سد معبر ناشی از کانکسها، لکهگیری و ترمیم معابر، روند اجرای پروژههای عمرانی، وضعیت پارکها و فضای سبز منطقه و سایر مسائل مرتبط با خدمات شهری مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.
مدیر منطقه یک شهرداری همدان در پاسخ به تماسهای مردمی، ضمن تأکید بر اهمیت توجه جدی به مطالبات شهروندان اظهار کرد: رفع مشکلات شهری از طریق همفکری و تعامل با مردم امکانپذیر است و بر همین اساس، تمامی مواردی که جنبه خطرساز داشته باشند، در اولویت کاری مجموعه قرار خواهند گرفت.
مرتضی حضرت زاده افزود: در این جلسه به 18 تماس مردمی به صورت مستقیم پاسخ داده شد و تلاش خواهد شد تمامی درخواستها با هماهنگی بخشهای مرتبط در سریعترین زمان پیگیری و اقدامات لازم صورت گیرد.
حضرتزاده همچنین با قدردانی از مشارکت شهروندان در بیان مشکلات و پیشنهادها، از آنان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف یا نارسایی در منطقه، موضوع را از طریق تماس با سامانه 137 به شهرداری اطلاع دهند تا رسیدگی لازم انجام شود.
به نقل از ارتباطات و امور بین الملل شهرداری همدان، این نشست در راستای سیاستهای شهرداری همدان برای ارتباط مستمر با مردم، شفافسازی اقدامات مدیریت شهری و افزایش رضایتمندی شهروندان برگزار شد.